Helpdesk


HumaTech_helpdesk

Wat als u toch even hulp nodig heeft?

Hoe meer medewerkers, hoe meer computers, hoe meer randapparatuur, hoe meer problemen tijdens het gebruik.

Binnen elke organisatie loopt er wel eens een computer vast of werkt een printer niet naar behoren. Zoeken naar oplossingen door gebruikers die niet volledig op de hoogte zijn van het systeem is een kostbare aangelegenheid. Een goed functionerende helpdesk reduceert deze tijdrovende aangelegenheid en bespaard op de bijbehorende kosten. Door uw netwerkproblemen gecentraliseerd door ons te laten beheren is één ticket naar onze helpdesk vaak al voldoende.

Wij beschikken over een uitgebreide, constant aangevulde database met veel voorkomende vragen en antwoorden. HUMATech kan derhalve optreden als externe helpdesk naar uw eigen gebruikers toe.
Via de extrene module kunt u een ticket aanmaken waarop HUMATech actie onderneemt.

Desktop beheer van HUMATech is gericht op het bieden van directe ondersteuning bij storingen en op periodieke checks om storingen voor te zijn. Uw praktijk of organisatie krijgt toegang tot de servicedesk van HUMATech. Deze servicedesk is gebaseerd op ITIL en de medewerkers zijn opgeleid om snel de juiste ondersteuning te kunnen bieden. Indien storingen niet op afstand op te lossen zijn komen onze technici bij u op locatie.